Известие

Collapse
No announcement yet.

Вентилатор на парното

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Четох я благодаря но ми се струва че не е само от това работи при изкаран ключ спира само когато махна клемата на акумулатора.

    ---------- Post added at 11:46 ---------- Previous post was at 11:44 ----------

    Четох я благодаря но при мен продължава да работи при изключен двигател спира само когато махна клемата на акумулатора.
    АР 156 1.8 ТС 2000г

    Comment


    • #17
      Това е нормално поведение, когато е дефектирал регулатора на обороти при описания вариант 2.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Не съм специалист ама мисля ,че не би трябвало да работи при махнат ключ,но ако е това ще го оправя както е посочено в темата благодаря все пак.
        АР 156 1.8 ТС 2000г

        Comment


        • #19
          Дали би трябвало или не - не го коментирам.

          Схемата е такава, че когато дефектира регулатора по начина от оприсания вариант 2, работи докато не се махне предпазителя или не се откачи клемата на акумулатора.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Благодаря ви ще се гъзурим значи.Предпазителя би трябвало да е в дясно под волана или е отпред при двигателя ,че май е по лесно да дръпнеш бушона и да ти работи алармата от колкото клемата и сутрин да не мога да си отключа колата.
            АР 156 1.8 ТС 2000г

            Comment


            • #21
              Предпазителят се води B99 (40 - амперов) и се намира на акумулатора.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Ще ползвам темата на колегата, за да не пълним форума с едни и същи теми. Тази сутрин като се качих в колата давам на контакт и вентилатора на парното си тръгна,завъртам да паля,съответно за мой лош късмет акумулатора ми се беше предал в следствие на студа,смених го,но след като закачих новия акумулатор вентилатора вече не работеше. Дали ми е заминал регулатора, или се случи нещо друго.Търсих бушона,не съм сигурен че съм го намерил кой е,но поне тези дето се намират над акумулатора са здрави всичките. Тези двата дето са в жапката също са здрави.
                Last edited by toshko69; d.m.y г., 21:02.
                sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
                  Ще ползвам темата на колегата, за да не пълним форума с едни и същи теми. Тази сутрин като се качих в колата давам на контакт и вентилатора на парното си тръгна,завъртам да паля,съответно за мой лош късмет акумулатора ми се беше предал в следствие на студа,смених го,но след като закачих новия акумулатор вентилатора вече не работеше. Дали ми е заминал регулатора, или се случи нещо друго.Търсих бушона,не съм сигурен че съм го намерил кой е,но поне тези дето се намират над акумулатора са здрави всичките. Тези двата дето са в жапката също са здрави.
                  Намери регулатора, изключи буксата с двата пина и ги дай накъсо (откъм кабела) и виж дали ще завърти мотора.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Ок.Мерси утре ще го направя.
                    sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                    Comment

                    Working...
                    X